Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Zasady zdalnych obron rozpraw doktorskich i kolokwiów habilitacyjnych

Uprzejmie informujemy, że w Monitorze UW można zapoznać się z treścią zarządzeń Rektora Uniwersytetu Warszawskiego:

1)      nr  141 w sprawie warunków technicznych organizacji obrony rozprawy doktorskiej w trybie zdalnym i w trybie hybrydowym;

2)      nr 142 w sprawie warunków technicznych organizacji kolokwium habilitacyjnego w trybie zdalnym i w trybie hybrydowym.

Część jawna zdalnej obrony rozprawy doktorskiej jest rejestrowana w formie nagrania dźwięku, w związku z tym rejestracja na wydarzenie wymaga zapoznania się wszystkich uczestników z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych na Uniwersytecie Warszawskim. W części jawnej zdalnej obrony rozprawy doktorskiej może uczestniczyć każdy, kto wcześniej zarejestrował się jako jej uczestnik. Po zamknięciu dyskusji nad rozprawą doktorską rozpoczyna się część niejawna posiedzenia, w trakcie której członkowie Komisji Doktorskiej w głosowaniu podejmują uchwałę w sprawie wystąpienia do Rady Naukowej Dyscypliny o nadanie stopnia doktora.

Obrony zdalne odbywają się przy użyciu Google Meet lub Zoom.
Narzędzia informatyczne do przeprowadzenia zdalnego głosowania Komisji Doktorskiej:
– „Ankieter” dla głosowania jawnego i tajnego;
– funkcja podnoszenia ręki lub funkcja „chat” w narzędziu Google Meet i Zoom dla głosowania jawnego.

Do pobrania: